marți, 8 iunie 2010

Un Interlocutor "extremist" Impacientant :)

Un Interlocutor "extremist" Impacientant :)

Cum facem analizele pe Text/Probe in Politica ?

Urmatorii
senatori au votat pentru obligarea romanilor sa nu mai aiba voie sa
faca recurs decat daca platesc un avocat
-Ciprian Dobre - PNL-
Gheorghe Gabor - PNL- Ciprian Nica - PNL- Mate Andras - UDMR- Grosaru
...Mircea - minoritati

www.urbaniulian.ro
Si-au batut joc de munca depusa de noi la Subcomisia de analiza a Proiectului Codului de Procedura Civila. Munca de luni de zile in care m-am batut sa se

CTG
textul subliniat este neconstitutional si de fapt PSD si PNL nu urmaresc decat sa faca o lege prin care romanii sa devina clienti ca vor sau nu vor ai avocatilor , conditionandu-se dreptul lor sa faca recurs de plata serviciilor avocatiale.

Accesul liber la justiţieARTICOLUL 21
(1) Orice persoană se poate adresa justiţiei pentru apărarea drepturilor, a libertăţilor şi a intereselor sale legitime.
(2) Nici o lege nu poate îngrădi exercitarea acestui drept.
 
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
 
 
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Stringe toate perlele pe care le gasesti si cind om putea o sa ne ocupam si de dinsele.
 
CTG
 
Uite cum sta treaba...am incercat sa-ti inteleg punctul de vedere...sau mai degraba de exprimare "echidistant", "stiintific", "tehnocrat"...extrem de cerebral...si cum altfel mai poate fi caracterizat. Si nu ma refer doar la acest ultim comentariu..ci asa, in genral. E dreptul fiecaruia sa se manifeste conform temperamentului, educatiei, ... Vezi mai multautocenzurii din diferite motive, convingerilor personale de toate felurile...
Asadar, asa cum eu sunt o persoana mai temperamentala si mai extremista (dupa cum ma percep unii)...sa zicem ca-mi folosesc si inima si instinctul..nu numai creierul, in general, in orice situtie a vietii...tot astfel accept ca sunt persoane care considera ca implicarea emotionala este inoportuna in analize, in perceperea diferitelor aspecte ale vietii.(si de obicei acestia vad implicarile emotionale, de genul declaratiilor patriotice, ca pe ceva extremist si exagerat).
Acum, pentru cineva care pretinde de la altii, bazandu-se banuiesc pe exemplul personal...o atitudine detasata, o exprimare a ideilor "obiectiva"...nu esti un picut asa IRONIC?! Zeflemitor la adresa postarii mele?
Cum pot eu sa interpretez altfel ultima ta remarca?
Am recitit articolul. Nu vad nimic de ras sau vreo "perla" pe care am colectat-o. Te rog sa-mi arati tu, unde ai sesizat in text asa ceva!
Daca ai impresia ca ceea ce public pe pagina personala, (astfel ajungand si pe a ta)...este o "colectie de perle pe care le-am gasit din plictiseala"...te anunt ca nu esti obligat sa le citesti si cu atat mai mult nici sa piezi timpul comentand la ele. Daca stilul meu este prea subiectiv si prea putin "tehnocrat" pentru tine, exista o optiune pe facebook, care-ti permite inlatuarea cuiva din lista.
Si acest lucru este valabil pentru oricine, de aceea este asa faina viata asta virtuala: "te imprietenesti" sau renunti la "prietenii" din astea virtuale imediat, fara suparari sau resentimente.
 
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Hooooooo ! ca n-m dat cu parul...nici macar cu chibritul. Tu i colectionat o perla, a altora desigur. Tocmai ai analizat comentariul meu prea temperamental PRESUPUNIND ce am vrut eu sa zic sau am gindit.

Daca analizezi tehnocratic postarile mele o sa vezi ca sint inamicul ironiei in politica. Ironiile sint adesea glumitze ieftine si de prost gust... Vezi mai mult si duc la exacerbarea temperamentului in politica, ceea ce duce la cearta.

O alta observatie este ca, atunci cind faci o analiza (ca cea anterioara) trebuie sa te rezumi strict la probe (ca in justitie) adica sa faci analiza pe text, si nu pe presupunerile tale. Este important ceea ce am ZIS si nu ceea ce Cred unii (inclusiv tu) ca am zis. E chestie de matematica de limbaj.

Ai sesizat corect faptul ca eu prefer facutul politicii cu Capul si Nu cu Inima. Eu sint un om glacial, ferm (gen Stolojan) dar mult mai usor de tolerat de ceilalti pentru ca nu sint si acru.

Prin urmare nu te mai agita atit :). Poti sa te agiti daca e cazul, dar in ce ma priveste, chiar nu e cazul.
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu