duminică, 13 iunie 2010

Istoria/Originea Miscarii Tehnocrate

COV

... părerea omului de pe stradă vis-a-vis de aceste declarații ar putea fi: "... eu cre' cã este dom'le unii la PDL care vrea ei sã se ridice așa nițel mai mult decât este ei acum și dacã vede băieții cã scaunu' lu' stăpânu' se cam clatină atunci încercară și ei sã vadă dacã e vr-o șeansă ceva acolo sã apuce și ei un ciolănel mai mare decât are ei acu' dacã se poate ..." ...hi hi hi ... bunã nu? ... LOL
 
 
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Buna. Eu cu PDL nu am treaba. In mod indubitabil insa, PDL este cel mai unitar si cit de cit bine coordonat partid de pe scena politica. Asta nu inseamna ca sustin PDL. PDL e un partid CORUPT la fel ca si celelalte. De asta si sustin ca Trebuie Infiintat un Partid Nou, facut de la zero, pus pe o baza sanatoasa si nu Putreda cum sint partidele de acum.

Cine cauta pe Google miscarea tehnocrata o sa gaseasca materiale vechi, datind chiar si 2008. Multe sint de la inceputul lui 2009. Eu am inceput sa scriu doctrina in 2007 dupa ce incepind din 2005, imi sintetizasem cit de cit ideile.

Dadusem de tot felul de gica-contra care neputind sa ma contrazica ma bagau in "fundatura" "n-ai doctrina dom'le, esti neinteresant". Ca ce spuneam era corect, conta mai putin. Mi-a fost clar atunci ca fara doctrina nu se poate pentru ca acest argument avea sa fie invocat de puzderia de adversari cu care urma sa am de a face. Mi-am facut ordine in idei si le-am pus pe net(in 2007).

Nu mi-au placut partidele existente si nici doctrinele lor (de care oricum nu se tine nimeni). Am studiat problemele societatii romanesti si am gindit o doctrina croita special pentru a le rezolva, azi(in zilele noastre) si nu acum 100 de ani.

Prima concluzie a fost: Necesitatea Politicianului Tehnocrat, acela care are o etica si care nu-si mai bate joc de oameni.

Apoi am tratat pe rind, fiecare problema spinoasa de care a venit vorba, in parte. Am fost luat peste picior de mii de ori, dar mi-am vazut de drum. In 2007 nu vroia nimeni sa auda de partide noi. Ridea cu gura pina la urechi si pleca. In 2008 la fel. In 2009 insa, pe masura ce politicienii calcau in strachini tot mai mult, oamenii au acceptat ideea. Desi sint inca neincrezatori, nu mai resping ideea unui nou partid politic, pentru ca dupa cum se vede cele existente sint cam Trecute, sint populate de Hoti si Nu Au Solutii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu