marți, 1 iunie 2010

Tutorial Educatie - Cum ne Comportam in Dialog: Cind vorbim la Plural si Cind la Singular si De Ce.

Uneori chiar nu e recomandabil sa se vorbeasca la singular. Sint unii care ti se urca in cap. Ma cunosc cu careva si peste 5 minute , gata tu esti prietenul meu....hoooooo..usurel dupa care ...la prieteni nu le ceri bani cind ii ajuti ....ajuta-ma si pe mine.. :)...uite am de facut  si asta si asta si asta si trebuie sa fie gata miine dimineata...apropo...eu am de facut niste cumparaturi...simte-te ca acasa...revin peste 2 ore sa vad ce ai facut....iti dai seama ca cu asa oameni nu vreau sa vorbesc la singular :)

In ce priveste virsta, uneori, conteaza alteori nu. Unui om de 80 de ani nu pot sa-i spun tu ca sare ars...daca e un pusti istetz il las sa-mi zica tu, dar daca e un imgimfat nu...totul e legat de comportamentul individului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu