vineri, 4 iunie 2010

Replici si Comentarii intre Miscarea Tehnocrata si Membri ai PNTCD

Replici si Comentarii intre Miscarea Tehnocrata si Membri ai PNTCD...referitoare la discursul politic pe care Presedintele PNTCD Radu Sarbu il Impune ca Linie de Partid. Nu ca il impune e problema, ci Ce Impune, Stilul Ales si Lipsa de Constructivism si de Lucruri Concrete.
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Solutia respectiva...nu o vad...vad ca de obicei doar critica si parteneriat cu sindicatele care se "pupa" foarte "bine" cu o politica liberala...- din parti. Politica PNTCD actuala este Haotica...PNTCD trebuie sa se hotarasca daca e partid de Stinga de Dreapta sau ddupa cum bate vintul.

Revenind la solutii...care ar fi acelea ca din articol nu reiese...E vorba de solutii constructive...de idei...Jos Basescu sa zicem ca ar fi o solutie...si apoi ? Ce va face PNTCD dupa Jos Basescu ? ?????

Cristina Coldea
@ MTRN m-am plictisit de aceasta polemica. Daca vi se pare ca suntem haotici, sunteti liberi sa mergeti la liberali sau PSD. Acestia, dupa cum au demonstrat in ultimii ani, sunt mult mai putin haotici decat noi. Daca nu vedeti solutiile, sunteti chiar rau intentionat si nu am ce sa va mai raspund. Continui sa cred ca sunteti frustrat profesional. ... Vezi mai multInca chiar e sintetic ce scrie RS, cuprinde franturi de pareri lansate de mai multe partide, dar negrupate. Sincer, apreciez viziunea de ansamblu, a aparut si in ziarul Bursa. In fine...
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Pai degeaba v-ati plictisit. Asa cum tot ne-am plictisit de saracie, si eu sint satul de afirmatii lipsite de substanta.
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Daca era sa ma duc la PSD sau la Liberali ma duceam de mult. Eu vreau sa deschid ochii unor oameni, daca pot fi deschisi, in mod special ai unor membri PNTCD. Daca ii deschid, bine, daca nu, asta e. Eu imi fac datoria :) si spun observatiile pe care le am la fel cum si Radu Sarbu de exemplu pedaleaza pe anumite temel. El insista pe acele teme si eu... Vezi mai mult insist pe greselile pe care le face, pentru ca nu cumva membrii PNTCD sa piarda din vedere aceste aspecte cind il sustin. Sustinerea Orbeasca nu se numeste politica...nu mai zic cum se numeste...dar nu e politica. Afirmatiile trebuie sustinute cu argumente. Daca argumentele lipsesc eu TAXEZ CRUNT.

..si asta e doar Incalzirea...:)

Este demonstratia stilului pe care il voi promova in politica. Oricine nu vine cu argumente...Va Primi Replici Crincene.

Asta e Politica Mea. Duritatea, Onestitatea, Logica si Bunul Simt. Spre deosebire de altii, eu incerc sa tin cont de ele in discrusul politic, ca sa nu ma fac de ris, evident si ca sa-i fac Evident de ris, pe cei care fac Numai Discurs Steril.


Cristina Coldea
Mai fara sunstanta decat un cont palid de facebook, fara persoana si fara nume si fara nimica in spate nu cred ca exista. Contrati un om, un profesionist, care EXISTA in realitate, care a pus bazele reformei in Romania, care stie ce e aceea privatizare, nu din texte, ci din experienta, care vine cu cifre exacte si Dvs aveti o singura solutie: ... simplificarea. Extrem de substatiala, solutia, ce sa va povestesc. Nu inteleg ce doriti de fapt, ce urmariti cu teatrul acesta si sincer nu ma iontereseaza. Dece nu va faceti alt partid? Va doresc succes
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
E confruntare de discurs politic nu de persoane. Daca Radu Sarbu nu ar spune cine este, tot mi-as expune parerile asa cum fac in toate situatiile.

Ca are experienta nu neg, dar sa stiti ca experienta nu se vede si in discursul politic. Discursul este steril.

Eu am propus Distributismul Economic. Dl Sarbu ce propune ? O alianta cu PNL si cu Sindicatele care va distruge PNTCD din punct din punct de vedere Moral ?
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Ne pripune reducerea fiscalitatii in vreme de criza ca sa creasca datoria publica inca si mai mult si sa ajungem si n oi sa avem datorii de sute de miliarde de euro ?

Oricit de bun ar fi dl Sarbu si Liberalii pe care ii tot sustine, in Romania, daca Exporturile Externe cad din cauza contextului economic international, si datoria publica creste, din ce o va plati domnul Sarbu ? Evident, tot pe pielea noastra, a populatiei.

Unde e logica in toate aceste "politici" ?

Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Nu va inteleg nemultumirea :P ? Eu imi joc cartile pe scena politica asa cum cred de cuviinta...Domnul Radu Sarbu sa faca la fel. Cine va iesi cistigator vom vedea la momentul potrivit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu