luni, 7 iunie 2010

Cine sint Eu ? De ce Nu devin Persoana Publica ?

Bine, o sa ne ignoram reciproc...sau poate nu...Daca citesc ceva...imi expun parerea...nu trebuie sa o luati ca pe o adresare personala.

Daca dvs sinteti persoana publica, nu insemna ca sint obligat sa fac si eu acelasi lucru. Cine stie. Poate ma voi retrage. Hotarirea de a deveni persoana publica, nu este retractabila asa incit, am dreptul sa aleg momentul cind voi face acest lucru. Mesajul conteaza. Persoana mai putin. Poate nu sint bolnav nici de Vedetism...Poate ca vreau sa ramin un om obisnuit fara sa fiu abordat pe strada, poate ca am copii si nu vreau sa-i implic in politica...Sint drepturile mele de cetatean.

Asta nu insemna ca nu am pareri si ca nu vreau sa le expun public. Se discuta pe texte si nu pe persoane. Se dezbat idei care exista independent de cei care le-au emis.

Orice informatie pusa pe internet e scapata de sub control. Daca dvs. va convine situatia asta sinteti liber. Mie nu-mi convine. Sint si eu un blogger...e drept unul ceva mai special. Pe internet sint liber sa fiu in ID si atit.

Poate sint un muncitor pe santier si vreau sa ramin muncitor pe santier. Poate eu ma simt mai bine asa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu