sâmbătă, 26 iunie 2010

Comentarii despre Atitudinea lui Cristian Tudor Popescu/CTP in Presa

In ultima vreme nici eu nu sint incintat de comentariile lui CTP. Desi a spus multe lucruri exceptional de corecte/precise, e macinat de URA.

Parerea mea este ca Ura trebuie data afara de pe scena politica si totodata si din presa. Cu ura nu poti construi nimic. Poti doar Distruge. CTP in incrincenarea lui, nu mai vede si acest lucru.

Are un comportament literalmente MECANIC.


MG

care sunt alea exceptionale ca eu nu le-am prins? in schimb am prins sprijinul dat lui iliescu si nastase si minciuna ordinara cu libertatea presei de la adevarul cind cu guzganul rozaliu. ala articol de exceptie und ebelesti pe prietenul de ieri ca ti-a umblat la bozonar. e un jeg uman.
 
MG
 
nu v-ati plictisit sa tot mai impartiti lumea in rai si buni, ca-n filmele indiene?
 
 
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
CTP a zis multe lucruri corecte dar e Prea Deprimat, Incrincenat si Macinat de Ura si asta strica.

Lumea nu e formata in mod cert din buni si rai ci din oameni care fac bune sau foarte bune si mai putin bune si le amesteca bine. CTP e unul dintre ei. Exista insa si oameni care au inclinatii sprea a face timpenii (sa fure sa strice etc) si care nu ... Vezi mai multau cine stie ce mari realizari in ce-i priveste pe cei din jur. Adica nu fac bine altora si se ajuta numai si numai pe ei. Politica romaneasca e plina de ei.

Ei trebuie identificati si dati afara din politica. E util totusi sa incercam sa avem o imagine asupra realitatii.

Cei care fac bine in mod predominant trebuie sustinuti iar cei care fac rele in mod predominant trebuie combatuti. Pentru asta s-a inventat politia de exemplu.
 
MG
 
"imi vine sa-l omor", "comunist pana-n varful unghiilor", "macinat de ura", "jeg uman": cata umanitate emana aceste cuvinte... sau poate aceste pretioase idei puteau fi comunicate si altfel? am cunoscut fosti detinuti politic care-si alegeau cu mai multa grija cuvintele cand vorbeau despre tortionarii lor... probabil pt. ca diferenta conteaza?
 
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
@MG

Cind dai reply-uri care contin raspunsuri nu amesteca replicile, adica sa ne raspunzi la toti cu aceeasi moneda. Pui si tu @ si raspunzi separat. Eu nu jignesc cind fac comentarii si nu-mi place sa fiu jignit pentru comentariile facute de altii.

Eu n-am zis "imi vine sa-l omor" si nici "comunist pina in virful unghiilor" si nici "jeg uman". Am spus ca e macinat de ura si asta consider ca e o afirmatie corecta.... Vezi mai mult

CTP e mai putin consecvent decit mine, avind in timp politici oscilante. Cind i se pune "pata" pe cineva da cu "parul" si nu se mai uita nici in stinga si nici in dreapta.
 
MG
 
relax. la o lectura atenta si fara patima, numitorul comun nu s-ar lasa prea mult asteptat: citatele sunt sentinte si absolutisme. suna a politie spirituala. "e un jeg uman" / "e macinat de ura". de unde stim asta? nu-i doresc nimanui sa mearga-n pantofii altuia
 
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Incurci 2 aspecte si nu mai stabili nici tu echivalente.

Ca e macinat de ura, e un lucru real. Ca are motivele lui sa fie macinat de ura inteleg dar faptul ca are motive NU ANULEAZA faptul ca E MACINAT/INCRINCENAT.

Asta se vede cu ochiul liber de la 2 poste. Si apoi si Ion Diaconescu de exemplu si altii care au suferit in comunism au destul de ... Vezi mai multreprosat unora si altora, dar asta nu le-a modificat esential caracterul si comportamentul. Ion Diaconescu a ramas un domn absolut respectabil cu un comportament civilizat si care analizeaza lucrurile la rece.

Ca CTP nu cunoaste notiunea de rece, asta e alta chestiune, care nu mai are a face cu comunismul.

Apropo de asta, am fost (dar nu sint sigur ca voi ramine) un fan CTP. Chiar daca nu voi ramine insa voi aprecia intotdeauna Marile Adevaruri pe care le-a spus, chiar daca adesea modul in care a facut-o nu l-am apreciat prea tare. Oamenii au calitati si defecte.

Il Apreciez pentru Calitatile sale si-l Critic pentru Defectele sale. Asa mi se pare Corect.
 
DI
 
mugur, ai dreptate. ar tebui sa-l ignor dar uneori sunt si furios. de ce? pentru ca nu ma lasa-n pace. atunci derapez si eu. rectific. ctp e un om plin de finete si...
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu