vineri, 28 mai 2010

Lupta Politica LIVE / pe fata - Tentativa de Impunere a Punctului de vedere cu Argumente Logice

Lupta Politica LIVE / pe fata - Tentativa de Impunere a Punctului de vedere cu Argumente Logice - lucru Nemaivazut in Politica Romaneasca !

Interlocutorul este membru PNTCD.

Cam asa va face Lucrurile Miscarea Tehnocrata in Romania - ca sa va faceti o idee.


http://www.facebook.com/profile.php?id=100000338797501&v=wall&story_fbid=124705107551238

 

Cristina Coldea Intrebarea este cum anume? Ca e clar ca nu se mai poate.


www.pntcd.eu
PNŢCD constată că România - deşi are cel mai numeros guvern din lume - este prost administrată. Guvernul Băsescu-Boc are 15 miniştri, 65 de secretari de stat şi 203 şefi de agenţii, cu rang de secretar de stat. ...


Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Nu sint de acord cu punctul de vedere din mai multe motive.

O parte din argumente se gasesc aici:
Cautati pe google

"comentarii-la-un-interviu-cu-radu-sarbu"

Dupa ce voi citi textul o sa-l comentez.
Cristina Coldea
Cristina Coldea
M-am plictisit. Cred ca sunteti frustrat profesional. Daca va place asa de mult Basescu si guvernul si doriti sa va realizati viziunea in cadrul acestui guvern, pot sa va recomand cuiva.
Dar nu stiu pe cine sa recomand.
O TARA INTREAGA VEDE CA ESTE ASA. AVETI SOLUTIILE ACOLO SCRISE. Nu se poate in 2 pagini sa detaliezi un program intreg de ... Vezi mai multguvernare, care se va face in functie de ce se gaseste / situatia in momentul intrarii la guvernare.
Mie mi-a demostrat profesionalismul Radu Sarbu. Nu va convine, schimbati pe B1TV. Legat de alianta cu PNL nu stiu daca inca s-a hotarat si parafat ceva. Dar si pactul de la Timisoara NU A FOST INTELES de taranisti, de multi, si uite ca avut DREPTATE. Poate ca are nevoie de o mai buna comunicare cu masele, cu oamenii, dar de gandit gandeste destul Si mult peste multi din tara asta!
O sa se rezolve si problema juridica si tot. Si daca va zice ca alianta cu PNL (care amu vad ca se da cu PSD, deci nu stiu), inseamna ca are ARGUMENTE sa faca asta.
Totul este sa le si comunice sa priceapa si cei mai saraci cu duhul... ca mine asa...
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Declaratia lui Radu Sarbu este o Enormitate...sa-si dea demisia Basescu si tot Regimul...E o copilarie. E o gafa politica si pentru un Presedinte de partid e INADMISIBIL.
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Eu am solutii, dar astept congresul PNTCD. N-am de gind sa le dau pe tava.
Cristina Coldea
Cristina Coldea
Dupa ce se va intampla asta, macar o sa aveti curajul sa ne spuneti si noua cine este tehnocratul? Cum il cheama?
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Recomandarile pe care le-am facut pina acum au fost corecte si au fost conforme cu linia PNTCD.
Cristina Coldea
Cristina Coldea
Si ce asteptati de la Congresul PNTCD?
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Unii vor fi de acord, altii nu.
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Astept sa vad ce greutate are parera mea in PNTCD. Functie de asta o sa aleg un drum sau altul. Functie de asta si unii membri PNTCD vor alege un drum sau un altul.
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
In acest moment discursul meu politic este cel mai bine argumentat din tot ce exista pe scena politica.

Cautati alianta dreptei pe google sa vedeti ce gasiti, asta ca sa va faceti o idee...cam ce influenta pot sa am.
Cristina Coldea
Cristina Coldea
Sa inteleg ca suneti membru PNTCD? Si frustrat ca nu va asculta Dl. Sarbu destul? Luati de la o cunoscatoare: Dl. Sarbu va asculta EXACT atata cat aveti CEVA de spus, nici o secunda in plus. Iar daca luati si alti membri, inseamna ca aceia sunt instabili. Ne trebuie un guvern stabil, care sa nu mai fie daramat de prima furtuna zdravana...Va respect, ca suntem colegi, dar nu m-ati convins cu ce am citit pana acuma!
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Exista 2 variante: fie se reorganizeaza PNTCD asa cum spun eu, fie voi merge separat cu riscurile de rigoare pentru PNTCD...Nu cred ca PNTCD are sanse foarte bune....

Eu sint mult mai vocal decit PNTCD si argumentez mult mai bine, si nu cred ca poate cineva contesta acest lucru.

Daca cineva doreste sa ma contrazica sa incerce sa vedem ce iese.
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Nu sint membru PNTCD.

PNTCD cu politica actuala nu are mari sanse de reusita. Eu am 2 variante. Fac un partid nou sau merg cu PNTCD/sustin PNTCD...

Care e varianta mai buna ?
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Fiind mult mai vocal decit PNTCD...daca nu mergeti cu mine veti avea o problema destul de serioasa...de imagine. Am reusit sa-mi cistig respectul in rindul unor oameni, multi sau putini, care nu vor fi deloc incintati sa mearga pe mina lui Radu Sarbu si impotriva mea.
Cristina Coldea
Cristina Coldea
Asta Dvs decideti! Dupa Congres daca asa doriti. Eu m-am decis de la inceputul anului.
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Alianta cu PNL daca se concretizeaza, va fi un dezastru pentru PNTCD...Moral mai ales...banuiesc ca acest lucru va este Foarte Clar.
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
PNTCD poate inlocui PNL pe scena politica. De ce ar merge remorca la PNL ?
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Cristina Coldea
Cristina Coldea
Aia cu vocala o inteleg perfect. Si mie mi se spune la fel, ca sunt vocala. Am si eu sustinere destul de mare la public, avand in vedere ca sunt si femeie si profesionista si ne-implicata pana acuma politic, dar deloc...
Si totusi, am ales sa merg pe mana lui Radu Sarbu.
Dar mi-a demostrat ca merita!
Va inteleg perfect ca doriti confirmari. Daca si cand le veti avea, va astept sa va alaturati cauzei taraniste!
Foarte sincer!
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Eu spun una si dvs raspundeti alt ceva...stiu ca se practica in politica...dar ...nu e Etic.
Cristina Coldea
Cristina Coldea
Si eu as dori sa mergem complet singuri, dar este doar punctul meu de vedere. Daca altfel se decide, din anumite ratiuni, nu le contest! Cine stie ce va mai fi pina la acele alegeri....
Cristina Coldea
Cristina Coldea
A fost doar o desincronizare. V-am raspuns cu PNL. parerea mea.
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
O alta propunere a mea este orientarea PNTCD catre un discurs franc de tip Britanic.

O alta este Eliminarea Urii din Discursul Politic al PNTCD. Asta insemna ca se incheie circul cu jos Geoana, Crin, Basescu, sau mai stiu eu ce alt politician.

Chesti asta cu JOS nu e Constructiva deloc si nu da un exemplu bun poporului Roman.... Vezi mai mult

Daca vrei sa dai jos pe cineva, fa-o Construind tu ceva si nu Injurindu-i pe altii.

Construiti o imagine sa luati peste 50% la locale. Puteti ?
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Cind se stabilesc colaborari cu alte partide trebuie respectate principiile. Daca principiile nu se respecta colaborarea nu se poate face, indiferent ce decid unii si altii.

PNL compromite moral PNTCD. PNTCD compromis moral nu poate reprezenta Casa Regala. Intelegeti bine treaba asta ?

Pntcd va fi murdarit si va deveni totuna cu partidele murdarite de acum.... Vezi mai mult

Brandul va fi compromis definitiv.

Pe mine nu ma incurca asa de tare. Se cheama insa taierea cracii de sub picioare cu buna stiinta.

Vor fi urmari atit pentru membrii PNTCD cit si pentru lideri si chiar pentru PNTCD in sine.
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Daca PNTCD face sincopa ca urmare a aliantei cu PNL, mie mi se deschide un drum larg si liber pe scena politica.
Daca un partid Nu Tine Cont de Principiile, Doctrina si Angajamentele sale cind Formeaza Aliante Politice, si prin urmare Nu-si Respecta Membrii de Partid, membri care s-au inscris pentru a Promova Acele Valori (Principii, Doctrina, Angajamente), Cum se poate astepta cineva, ca Acel Partid sa Tina cont de vreun Principiu sau sa-si Respecte Angajamentele fata de Electorat cind ajunge la putere ?

Cum ar putea Electoratul sa Voteze un Asemenea Partid ?


Daca un partid Nu Tine Cont de Principiile, Doctrina si Angajamentele sale cind Formeaza Aliante Politice, si prin urmare Nu-si Respecta Membrii de Partid, membri care s-au inscris pentru a Promova Acele Valori (Principii, Doctrina, Angajamente), Cum se poate astepta cineva, ca Acel Partid sa Tina cont de vreun Principiu sau sa-si Respecte Angajamentele fata de Electorat cind ajunge la putere ?

Cum ar putea Electoratul sa Voteze un Asemenea Partid ?

Radu Sarbu nu ma poate Contrazice decit daca, Calca in Picioare Orice Regula de Bun Simt Politic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu