miercuri, 26 mai 2010

Cum mi-au sters cei de la FaceBook contul...

Miscarea Tehnocrata Romania Noastra


Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Al meu a fost sters pentru ca am intrecut masura / am incalcat regulile lor in niste privinte, dar era pentru o cauza buna. Aveam nevoie sa fac acele lucruri. Ce este urit este ca cei de la facebook, nu mi-au zis exact ce nu le convine. Tot tipa programul ca nu le convine. Avind in vedere cit am scris eu si cita audienta am facut, ar fi putut sa aiba bunul simt sa puna pe careva sa intrebe ce cum si de ce...

Mai mult erau acolo si niste articole care infierau inamicii facebook. Le-au sters si pe acelea la gramada si asta nu e dovada de prea multa logica...in fine...ar mai fi citeva de zis...dar nu mai zic ca iar ii apuca paraponu :)
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Partea interesanta este ca de acum voi avea mai multa grija si in loc sa postez materiale pe fb, o sa le postez, la mine pe blog....care oricum e foarte bine indexat. facebook se indexeaza prost...dar nu zic de ce :) decit daca imi dau inapoi contul.

O chestie foarte urita din partea Facebook (desi in general sint multumit de grija lor -  pe bune - chiar isi vad de treaba)  este ca atunci cind nu te lasa sa postezi un link intr-un post...nu-ti zice.."nu ai voie sa postezi aceasta adresa pentru ca a fost banata" ci zice "n-a functionat codul de securitate - mai introdu o data" si tot introduci asa de cite 10 ori, pina iti sterge contul pe motiv de comportament "abuziv". Bine, chestia e facuta intentionat asa ca sa scape de cei care posteaza linkuri banate dar fara sa fie oficial....dar o fac eu acuma oficial :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu