miercuri, 26 mai 2010

Caracterul, Jignirile si Fair-Play-ul in Politica, Stilul Britanic in Politica Romaneasca

Dintre interlocutori 2 sint malitiosi (deci avem malitiosul 1 si malitiosul 2) - lipsiti de caracter evident:
MT, am auzit ca "unii membri PNTCD" ar vrea sa parafeze o alianta cu cel mai tare si curat si de viitor partid din Romania MTRN. sti ceva ? sau trebuia sa formulez stiti ceva ca sunteti mai multi, nu ? trebuia sa ma prind.
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Aveti voi ce aveti cu EBA. Mai mult ii faceti publicitate pe legea mea....hahaha

E si ea om...ce e mai rea decit altii ? E tinara are initiativa si a avut sansa sa fie fata lui Basescu. Daca un roman n-are noroc in viata nu e bine, ca nu are noroc. Daca are sansa si stie sa si-o foloseasca INVIDIA ii maninca pe altii. Gafeaza uneori dar nu ... Vezi mai multJigneste, motiv pentru care o consider mult deasupra Tzopirlanilor Politici.

Prima Regula in politica este sa te comporti civilizat, dar pe unii ii maninca limba si nu sint in stare. Pentru asta, intra la Categoria, Tzopirlani si Descalificati pentru Meseria de Politician.
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
@ M1..ironicule...si daca sintem mai multi si subestimezi adversarul nu se cheama ca esti incompetent ?
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
In ce priveste curatenia, te asigur ca e curat...si voi fi absolut neiertator in privinta asta, pentru ca n-am nici un interes sa formez un partid la fel ca astea de acum.

Malitiosul:
MT, inocenta ta e fermecatoare, atata timp cat ramane in registrul "don quijote". cand incepi sa pupi funduri pdl-iste, toata imaginea ta se face tandari. cum adica, daca un "roman are o sansa si stie sa si-o foloseasca" ? pai unde mai este lupta impotriva aranjamentelor de partid, a cumetriilor, a clientelismului? toata lupta impotriva profitorilor se opreste cand pestele e prea mare?! tie frica sa critici familia prezidentiala ? te limitezi sa arunci cu noroi in opozitie si in cativa mascarici de la pdl? asta tie curajul ?
 Al doilea malitios:

subscriu la ce zice M1
Draga MT. Eba s-a bagat in politica, e in serviciul public, am dreptul sa o trag " de urechI" e dreptul meu sa cred si sa si spun ca e o inculta care a ajuns acolo pe aranjamente de voturi. si ca daca nu erau aranjamentele pdl-iste poate ca iesea printesa balului intr-o seara din 10 la Bamboo. Nu am de ce sa fiu bland ... Vezi mai multcu EBA. e inculta, si e fata lui tata. Fata asta castiga (fii atent aici la cifra) 7000 lei pe luna pe un part time la Luxten pentru introducere de date (la facturi sau cine stie ce formulare) omule, sunt 1600 euro. asta cand taticul abia se facuse presedinte dupa ce fusese primar. Si luxtenul lucra cu primaria capitalei.
de curiozitate, ce salariu ai si ce faci de banii astia? ai 14000 ron pe o norma intreaga?

Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Mai, incep si eu cu aia mai mici. Ia-o si tu usor...Ti se pare o tactica politica buna sa sari direct la gitul celui mai mare si mai puternic, cind sint altii mult mai mici care pot fi vinati si inca cu sanse foarte bune, pentru ca si ei ca si PDL si Basescu au facut Timpenii ?

Daca am doi adversari, care au facut aceleasi greseli, unul mai slab ... Vezi mai multsi unul mai puternic, intii cuceresc pozitia celui mai slab si imi intaresc pozitia si apoi dau in ala mai puternic.

Nu e corect asa din punct de vedere tactic ?

In al doilea rind:

Eu nu sint suporterul dezordinii si prin urmare nu vreau sa produc revolutie. Vreau Reforma nu Revolutie. Prin urmare nu vreau sa aduc atingere stabilitatii politice a coalitiei de la putere. Mai intii sa ajung eu ca partid de opozitie de pe pozitia 1000 pe pozitia 100 si apoi 10 si abia atunci o sa dau in PDL. Nu asa e corect ? Logic, Tehnic si Metodic. Dau intii in partidele slabe ca sa fac loc pentru un nou partid sau pentru Extinderea PNTCD pe scena politica.


Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Sansa EBEI a fost Notorietatea Gratuita prin faptul ca este fata lui Basescu. A folosit-o. Oricine ar fi folosit-o. Daca era fata lui Crin Antonescu ai fi aparat-o ca pe copilul tau cu toate gafele.

E vorba ca nu in ea trebuie sa dai. Da in Basescu. Lasa tinerii sa vina in politica.

Dupa ce vad cit misoginism si rautate e in politica, cum sa mai... Vezi mai mult intre femeile in politica ? Crin trage de miini si de picioare doamnele in parlament, Nastase le face in toate felurile...In EBA da toata lumea pt ca e fata lui Basescu....etc..
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
REPET ! Orice defecte o avea EBA, NU JIGNESTE. Daca tu JIGNESTI si ea NU, ea e mai buna ca tine pentru a deveni om politic.

Esti in stare sa intelegi asta ?
M2

Nu MT, nu sunt in stare, asa sunt eu mai prost... Cu ce jignesc,??? Cu faptul ca e inculta?? Pai e, e o realitate, o constatare, nu o jignire. Ai prefera sa spun o minciuna si sa spun ca e culta? Nu spun asta. Vreau sa fiu sincer cu tine : e o inculta. Eu nu vreau sa devin om politic. Nu imi doresc asta. Esti in stare sa intelegi asta ?
M2
"Prin urmare nu vreau sa aduc atingere stabilitatii politice a coalitiei de la putere." asta spune tot scuze. Deci sa nu se schimbe nimic. Atunci, bine
M1:
MT, avand in vedere ca in doua luni ai reusit sa-ti schimbi denumirea de 3 ori, doctrina ta este "omul nou", deviza ta este "loveste pe oricine caruia ii poti lua locul" , ca oricum toti sunt niste hoti esti exact ceea ce lipseste politicii romanesti!
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Inainte de a fi Cult sau Incult trebuie sa Te Porti Civilizat. Daca nu indeplinesti acest criteriu, NU AI CE SA CAUTI IN POLITICA....INTELEGI ?

Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
A afirma ca cineva oricine ar fi e Incult, o poti face in PRIVAT. Pe scena politica, trebuie sa fii civilizat. Poti sa spui mai diplomatic ca nu se pricepe la politica si ca ar fi cazul sa se retraga, ca nu are experienta ca argumentele ei nu sint corecte etc...INTELEGI ? DOAR ASA SE FACE POLITICA !!!

In Marea Britanie Capitanului echipei ... Vezi mai multnationale de fotbal i s-a retras aceasta calitate. Stii de ce ? Pentru ca si-a INSELAT LOGODNICA !!! si nu pentru ca ar fi gresit ceva in joc.

Asta e standardul BRITANIC si VREAU sa-l IMPUN SI IN ROMANIA !
 
 
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Bre, tie ti se pare normal acuma cind e criza care e si problemele care sint sa creezi IAR !!!! CRIZA POLITICA ? MIE NU.
 
 
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Dintre cei care au gresit si care sint la fel de gresiti toti, am dreptul sa aleg pe cine sa lovesc. E lupta politica. Acuma ca dau in tine si nu-ti convine si imi zici, da in celalalt...haha...asta e deja penibil.
 
 
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Schimbatul denumirii are cauze obiective...si a fost de 2 ori. 1 - UN MIC rebranding si 2. Mi-a fost sters contul si n-am vrut sa fac unul absolut identic ca sa nu mai am problme. Am derajat pe prea multi.. Ceasu rau pisica 13...Sint multi care trebuie scuturati... Se mai intimpla...hehe.
 
 
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
In loc sa vezi birna din ochiul tau, vezi doar paiul din ochiul altuia....Probabil ca prostiile pe care le-a facut PNL la guvernare...s-au datorat schimbarilor de denumire ale Miscarii Tehnocrate care au avut loc la 2 ani dupa aia.

Ce politica bizara faci...
 
 
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
PNListii raspund pentru prostiile facute de ei si nu de altii. E inutil sa raspunzi ...a...da uite ce prostii a facut celalat. Faptul ca si ala a facut, nu te absolva in nici un fel de prostiile facute de PNL. Fiecare cu jucaria lui. Reprezinti PNL, raspunzi pt PNL. Abia dupa ce raspunzi sau iti ceri scuze, poti ataca pe altii.
 
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
In politica TREBUIE SA FII DIPLOMAT. Da, in politica adevarurile nu se spun asa, ci diplomatic. 
 
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
In politica viata politica trebuie sa decurga normal si acest lucru nu se poate produce ranind oamenii, mai aled femeile. Trebuie sa le respecti.
 
 
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
E o constatare care se poate face ELEGANT SI NU TZOPIRLANESTE.
catre MT replica la : "Inainte de a fi Cult sau Incult trebuie sa Te Porti Civilizat. Daca nu indeplinesti acest criteriu, NU AI CE SA CAUTI IN POLITICA....INTELEGI ?" de ce folosesti din cand in cand cate o litera mare? Tipi la mine? mai ales la sfarsit cu toate cuvintele cu majuscula... Calmeaza-te dragule, sa nu ti se rupa vreo artera ceva, ... Vezi mai multDoane fereste!. Nu cred ca esti tu in masura sa apreciezi daca am ce sa caut sau nu in politica ( sdar vreau oare sa fiu in politica? sunt oare in politica?) Cu ce m-am purtat necivilizat?? pardon? am injurat-o de mama pe Eba? sau ce am facut? te-am injurat pe matale? sau ce? Stii care e sensul cuvantului civilizat?

replica la : A afirma ca cineva oricine ar fi e Incult, o poti face in PRIVAT. Pe scena politica, trebuie sa fii civilizat. Poti sa spui mai diplomatic ca nu se pricepe la politica si ca ar fi cazul sa se retraga, ca nu are experienta ca argumentele ei nu sint corecte etc...INTELEGI ? DOAR ASA SE FACE POLITICA !!!

In Marea Britanie Capitanului echipei nationale de fotbal i s-a retras aceasta calitate. Stii de ce ? Pentru ca si-a INSELAT LOGODNICA !!! si nu pentru ca ar fi gresit ceva in joc.

Asta e standardul BRITANIC si VREAU sa-l IMPUN SI IN ROMANIA !"

sa o luam pe rand, a spune despre cineva ca este incult nu e o problema morala. ( imi pare rau sa te contrazic) am dreptul. in public, cat de publice pot fi aceste randuri, sa spun ca EBA e o inculta ( ca si tatal sau de altfel, care are insa o anumita inteligenta care pacaleste, dar in ceea ce priveste cultura, e destul de incult si el.

Capitanul din UK si-a dat demisia fiindca a incalcat o cutuma morala. Eu nu am din ce sa imi dau demisia. Si incultura Ebei nu are legatuira cu faptul ca mi-am inselat sau nu nevasta.Nu vad nici o logica in ceea ce spui. (poate imi scapa mie, dar zau, nu vad)

Comentariu la :"Bre, tie ti se pare normal acuma cind e criza care e si problemele care sint sa creezi IAR !!!! CRIZA POLITICA ? MIE NU."

Bre? tocmai voiai sa fi civilizat, dar fie si Bre ( ca e sarbesc si imi plac sarbii) Suntem in criza politica oricum, dacas nu era criza politica nu se cumparau parlamentari sa se incropeasca de o majoriotate favorabila lui basescu. Asta de acum nu e stabilitate p[olitica. Ungurii santajaza cu istoria si geografia in maghiara, UNPR cu posturi in deconcentrate. Sa fim seriosi. E deja criza politica.

Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
..daca zici tu ca e criza politica asa o fi...sau poate nu :)
 
 
...acum urmeaza niste laude ...le pun si pe astea pentru ca fac parte din discutie :)
s-a facut extrem de mare aceasta coloana de discutii si mi-e din ce in ce mai greu sa va urmaresc, credeti-ma. Eu ma las pagubasa.
Nici macar nu am habar de vreo provocare pe care sa mi-o fi facut cu privire la vreo viziune politica a nu stiu caruia mai tanar. Te rog sa imi indici EXACT care a fost mesajul prin care ai lansat acea ... Vezi mai multprovocare.
Ca idee, presupunand ca te referi la Miscarea Tehnocrata, tot ce pot sa iti spun la modul general este ca de mult nu mi-a fost dat sa intalnesc o persoana mai captivanta, mai inteligenta, mai bine intentionata cu adresa DIRECTA si STRICTA la binele acestei tari si al fiecarui cetatean de pe strada. Aproape nu imi vine sa cred ca aceasta persoana este reala si ma astept ca in spatele acestor mesaje sa se afle o echipa, intr-atat de mare ii este prolificitatea. Nu spun ca este perfect. M-a calcat pe bataturi RAU DE TOT cu pozitia sa in problema homosexualitatii. Dar - DEOCAMDATA (spun deocamdata, pentru ca politicienii din ultimii 20 de ani mi-au creat un reflex neconditionat al inerentei dezamagiri finale) - este DE DEPARTE un personaj de care Romania are nevoie ca de oxigen in politica.
Daca as fi in locul vostru, eu nu mi l-as face de dusman. Nu din frica, ci din inteligenta voastra si din flerul pe care ar trebui sa il aveti ca dupa atata jeg in politica electoratul va ajunge SA VREA CU DISPERARE sa aleaga un personaj ca el (e vorba despre mine).

Interlocutorul care ma lauda:
@ M1

a avut raspunsul meu mai sus. Sa nu crezi ca nu stiu pentru ce mi-ai cerut opinia. Felul acesta de a face politica imi repugna. Miscarea Tehnocrata a deranjat pe multi si cu siguranta va mai deranja pe multi. Cerandu-mi opinia despre Miscarea Tehnocrata, vreti ca, in functie de ea, sa ma puneti si pe mine la index sau nu. 

Interlocutorul care ma lauda:
Norocul meu este..., ca in fata unui diagnostic prin care un doctor iti garanteaza supravietuirea la 5 ani, manevrele voastre ma lasa perfect RECE.
Nu vreau decat sa las nepotilor mei o Romanie mai buna si acestui scop imi voi dedica acesti 5 ani pe care s-ar parea ca ii mai am in fata mea.
 
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Optimismul face multe :)...ridica moralul si asta e un medicament foarte bun.
 
 
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Miscarea Tehnocrata Romania Noastra
Pe mine m-a acuzat toata lumea ca sint ba de la servicii, ba de la basescu, ba de la oprescu, ba ca sint o manevra psd, ba ca sint legionar....M-au trecut prin tot registrul :).

Asta arata destul de bine ca sint acuze gratuite si lipsite de fundament si ca fiecare spune ce i se pare lui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu