sâmbătă, 29 mai 2010

Aforisme si Maxime Politice si Nepolitice

- Politica înseamnă să spui că o să faci ceva, dar tu intenționezi să faci altceva, iar apoi nu faci nici ce ai zis și nici ce intenționai. - Saddam Hussein
- Nu contează cine votează, contează cine numără voturile! - Iosif Vissarionovici Stalin
- Politicienii, precum scutecele, trebuie să fie schimbați regulat din aceleași motive - Anonim
- Politicienii incapabili sunt aleși în Parlament de către oamenii care nu votează.
- Democrația nu va mai putea sa funcționeze atâta timp cat politicienii de doi bani vor continua să se
considere ca o rasă aparte.
- Politicienii sunt oameni care, atunci când văd lumina de la capătul tunelului, se apuca sa faca un tunel nou.
 ------------------------------------------
 "... avem întâi nevoie de oameni de caracter şi oneşti şi numai pe urmă de oameni pricepuţi în conducerea treburilor publice; între un hoţ fără caracter, dar priceput şi între un om cinstit, dar mai puţin priceput, eu am preferat toată viaţa pe acesta din urmă. Astfel de oameni sunt mai de nădejde decât secăturile obraznice cărora nu le sticlesc ochii decât după afaceri; (...) cum am putea noi astăzi, în calitatea noastră de conducători, să dăm cu piciorul acestor caractere şi să aşezăm peste ei pe toţi pungaşii care i-am dat afară?
Eu cât voi fi la conducerea partidului nu voi admite niciodată o astfel de blestemăţie".
(Iuliu Maniu, Dobreşti, 22 iulie 1944)
 
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu